PARTNERZY PORTALU

Panasonic pobił Sony

Panasonic, Sony i Philips najpopularniejszymi markami w Polsce. Zna je ponad 85 proc. Polaków. Za najbardziej innowacyjną firmę uchodzi Sony

Markę Panasonic zna 85,6 proc. Polaków. 0,3 pkt procentowego mniej wskazań ma Philips, zaś 85 proc. rozpoznaje markę Sony – wynika z badania rozpoznawalności marek przeprowadzonego przez PBS DGA na zlecenie On Board PR. Zaskoczeniem jest wysoka pozycja Grundiga, który ma kiluprocentowy udział w rynku elektroniki, ale markę rozpoznaje aż 72,3 proc. konsumentów. Z kolei Samsung, lider sprzedaży telewizorów, może się pochwalić jedynie kilkoma procentami wskazań więcej - pisze "Rzeczpospolita".

– Nasz sprzęt wiele lat powstawał w Polsce. Dla wielu osób była to pierwsza marka, z którą miały styczność. Dlatego jej świadomość utrzymuje na wysokim poziomie – mówi dziennikowi Marek Kłonowski, dyrektor zarządzający Grundig Polska.

Co ciekawe, 77 proc. ankietowanych twierdzi, że przy wyborze sprzętu liczy się jego innowacyjność. – Inaczej postrzegają ją kobiety i mężczyźni. Np. marka LG zdecydowanie częściej była oceniana jako innowacyjna przez kobiety – 37 proc. wskazań. Zgadza się z tym 28 proc. mężczyzn. Odwrotnie w przypadku Pioneera, którego 18 proc. mężczyzn uznało za markę innowacyjną. Zgadza się z tym tylko 10 proc. kobiet – mówi Tomasz Dziedzic z PBS DGA.

Za najbardziej innowacyjną markę Polacy uznali Sony.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Panasonic pobił Sony

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!