PARTNERZY PORTALU

Polkomtel wprowadzi trzeciego prepaida

Polkomtel wprowadzi trzeciego prepaida

Polkomtel od piątku wprowadza nową markę prepaidową 36,6. Będzie to trzecia - po Simplusie i Samych Swoich - marka prepaidowa Polkomtela Spółka zakłada pozyskanie w br. minimum 0,5-0,6 mln klientów w ofercie 36,6 - powiedział na konferencji prasowej prezes spółki Jarosław Bauc.

Nowa marka jest adresowana do młodzieży, jej akcja reklamowa rozpocznie się w piątek.

"Liczymy na 500-600 tys. klientów w tym roku, mamy nadzieję, że to konserwatywna prognoza" - powiedział Bauc podczas konferencji prasowej.

Nowa oferta ma się wyróżniać m.in. dzięki usługom dodatkowym. Usługa ‘Chill Bill' pozwala na doładowanie konta (do 10 zł miesięcznie) w zamian za odsłuchanie reklam. Inne usługi pozwalają np. na wykupienie ryczałtu na nielimitowaną liczbę wiadomości SMS w ramach sieci Plus (3 zł za miesiąc) i uzyskanie 1 sekundy na rozmowy w sieci Plus w zamian za 2 sekundy odebranego połączenia z innej sieci.

Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 0,6 zł a opłata za 1 SMS albo MMS to 0,15 zł. Klienci będą mogli jednak tworzyć grupy w ramach których połączenia będą tańsze.

Bauc przyznał, że nowa marka ma być odpowiedzią na statystyczne "starzenie się" klientów sieci Simplus. Obecnie Polkomtel ma dwie marki prepaid: "Simplus", który według spółki jest liderem rynku, i "Sami Swoi". Bauc poinformował, że "Simplus" ma obecnie 6,365 mln klientów, co daje mu ok. 24% rynku a "Sami Swoi" - 531 tys. klientów.

Polkomtel miał w I kw. br. 356,7 mln zł zysku netto wobec 274,8 mln zł zysku rok wcześniej. Jego przychody wzrosły w tym czasie o 10,9% do 2,027 mld zł.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polkomtel wprowadzi trzeciego prepaida

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!