Reklama targetowana: nowe przepisy uderzą w małe przedsiębiorstwa

Reklama targetowana: nowe przepisy uderzą w małe przedsiębiorstwa
Projekt drastycznie zmieni handel elektroniczny na niekorzyść małych firm. Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: bad
  • Dodano: 26-08-2021 11:40

Connected Commerce Council (3C - Rada ds. Handlu w Sieci) - globalna organizacja, której członkami jest ponad 1800 europejskich małych przedsiębiorstw - skrytykowała posłów do Parlamentu Europejskiego z grupy politycznej Zielonych/EFA za zaproponowanie poprawki do projektu Aktu o rynkach cyfrowych (DMA), która zakazywałaby tzw. reklamy targetowanej.

  • Propozycja rozporządzenia DMA została przedstawiona przez Komisję Europejską na początku tego roku.
  • Jej celem jest promowanie konkurencji poprzez ograniczanie siły rynkowej wiodących platform cyfrowych, takich jak Amazon, Apple, Facebook i Google, z możliwością wymuszenia ich podziału na mniejsze przedsiębiorstwa.
  • Organizacja Connected Commerce Council skrytykowała już publicznie projekt DMA.
Zdaniem organizacji projekt drastycznie zmieni handel elektroniczny na niekorzyść małych firm, a sytuacja ulegnie dalszemu pogorszeniu, jeśli w życie wejdzie zaproponowana przez posłów poprawka nr 606, ponieważ zakaże ona platformom cyfrowym oferowania reklam targetowanych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Reklama targetowana: nowe przepisy uderzą w małe przedsiębiorstwa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.177.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
PARTNERZY SERWISU
  • partner serwisu
  • partner serwisu
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!