PARTNERZY PORTALU

Rozczarowanie wynikami Dialogu

Zgrzytem w raporcie KGHM za III kw. są wyniki Telefonii Dialog, która w przeddzień wejścia na giełdę ma stratę.

Nieprzewidywalna - tak jednym słowem można określić telekomunikacyjną spółkę należącą do Polskiej Miedzi. Po lepszym od pierwszego drugim kwartale roku spodziewano się dobrej passy Dialogu - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Nic podobnego - o ile w II kw. telekom zarobił 16,6 mln zł, o tyle III kw. kończy ze stratą 2,94 mln zł. To nie jest dobra informacja dla inwestorów, którzy czekają na giełdowy debiut Dialogu (wiosna 2008 r.) i oczekują od spółki stabilnej sytuacji finansowej. Zarząd twierdzi, że wszystko jest OK.

- Wyniki są stabilne. Po trzech kwartałach mamy zysk, a nie stratę - mimo powszechnej erozji cen i bardzo silnej konkurencji. Jednocześnie, utrzymując ten stabilny trend, intensywnie rozwijamy naszą sieć i usługi, wychodząc poza tradycyjny obszar telekomunikacji. Jednym z najważniejszych projektów jest zapowiadana usługa multimedialna: telewizja cyfrowa i wideo na żądanie - ruszają komercyjnie już w ostatnim tygodniu listopada - mówi w dzienniku Sławomir Szych, prezes Dialogu.

Przychody telekomu w III kw. wyniosły 121,7 mln zł, wobec 125,1 mln zł w III kw. 2006 roku. Po dziewięciu miesiącach tego roku obroty sięgnęły 363,53 mln zł (spadek o 3 proc. w stosunku do takiego samego okresu ubiegłego roku). Zysk operacyjny wyniósł 26,26 mln zł i jest niższy niż rok wcześniej o 42 proc. Z kolei zysk netto spadł po trzech kwartałach 2007 r. o 46 proc., do 21,36 mln zł - wylicza "PB" .
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rozczarowanie wynikami Dialogu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!