PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ruszyła aplikacja pozwalająca na natychmiastowe i bezpłatne przelewy między Polską, Europą i Australią

Autor: PAP/PM
15-06-2019 12:14
Ruszyła aplikacja pozwalająca na natychmiastowe i bezpłatne przelewy między Polską, Europą i Australią

Aplikacja pozwoli przesyłać pieniądze pomiędzy Europą i Australią bezpłatnie i bez opóźnień.

Fot. Shutterstock

Brytyjski start-up Revolut z branży fintech udostępnił w Australii wersję beta aplikacji. Użytkownicy Revolut będą mogli przesyłać pieniądze pomiędzy Europą i Australią bezpłatnie i bez opóźnień. Firma zatrudni w Melbourne 30 osób.

Revolut, z którego korzysta obecnie ponad 5 mln użytkowników, po raz pierwszy udostępnił aplikację w wersji beta poza Europą. Firma zapowiedziała, że z uwagi na duży popyt będzie stopniowo rejestrować określoną liczbę użytkowników każdego dnia. W pierwszej kolejności dostęp do aplikacji uzyska 20 tys. Australijczyków, którzy od początku roku zapisywali się na listę oczekujących na premierę usługi. Nowe wnioski o konto trafią na tymczasową listę oczekujących. Powiadomienie o możliwości podejścia do procesu rejestracji wnioskodawcy otrzymają przez aplikację.
- Zainteresowanie w Australii przekroczyło nasze oczekiwania. Dlatego chcemy wchodzić na nowy kontynent stopniowo, słuchając na każdym etapie opinii i sugestii naszych użytkowników. Wersja usługi, którą udostępniamy pozwoli zgromadzić wskazówki od klientów, jak najlepiej dostosować produkt do potrzeb użytkowników w Australii. Oferta obejmuje kluczowe funkcjonalności z zakresu wymiany walut i kontroli wydatków. W przyszłości planujemy rozszerzenie jej o konta dla firm, kryptowaluty, bezprowizyjny handel akcjami oraz karty Metal - zapowiedział dyrektor Revolut w Australii Will Mahon-Heap.

Revolut od początku funkcjonował jako aplikacja mobilna, która po pobraniu na telefon pozwala w kilka minut założyć konto, wygenerować wirtualną kartę płatniczą i zamówić kartę fizyczną. Użytkownicy w Australii, tak jak obecnie Europejczycy, będą mogli docelowo m.in. zwiększyć kontrolę nad codziennymi wydatkami otrzymując po każdej płatności oficjalne powiadomienie, ustawiać alerty i limity na wydatki w poszczególnych kategoriach, składać się na prezent i jednym kliknięciem podzielić rachunek w restauracji.

Firma podkreśla, że stopniowe udostępnienie usługi w Australii ma pozwolić użytkownikom przesyłać pieniądze i płacić za granicą po atrakcyjnym kursie. Do dyspozycji będą oni mieli w aplikacji 15 walut, w tym dolara australijskiego, nowozelandzkiego i amerykańskiego, a także funta brytyjskiego i euro.

- Naszym celem zawsze było stworzenie globalnej usługi finansowej. Uruchomienie wersji beta aplikacji na rynku australijskim to kolejny krok w realizacji tej strategii. W ciągu czterech lat stworzyliśmy produkt, który pomaga 5 mln konsumentów lepiej kontrolować wydatki i ułatwia zarządzanie codziennymi finansami - podkreślił dyrektor generalny i współzałożyciel Revolut Nik Storoński.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.135.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


POLSKA I ŚWIAT

12 859 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

102 532 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 218 ofert w bazie

397 692 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.