PARTNERZY PORTALU

Tele2 traci klientów

Z usług firmy w ciągu jednego roku zrezygnowało aż 170 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.

W końcu marca Tele2 Polska miało 716 tys. klientów usług telefonicznych i 15 tys. klientów szybkiego internetu. W porównaniu z marcem 2007 r. liczba klientów usług telefonicznych spadła o 15 proc. - pisze "Gazeta Prawna".

Szwedzkie Tele2 po raz pierwszy podało dokładne dane dotyczące swej polskiej spółki. Wynika z nich - w I kw. Tele2 Polska straciło 16 tys. klientów telefonii stacjonarnej, cztery razy mniej niż w tym samym okresie 2007 roku. W całym 2007 roku firmie ubyło 170 tys. klientów usług telefonii stacjonarnej.

Tele2 Polska w I kw. tego roku miało w sumie 302 mln koron szwedzkich przychodów (około 115 mln zł), w tym 5 mln koron z szybkiego internetu. W porównaniu z I kw. 2007 r. przychody firmy liczone w koronach wzrosły o 44 proc. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację wyniósł 24 mln koron i był ośmiokrotnie wyższy niż rok wcześniej. Zysk operacyjny wynosił 18 mln koron wobec 1 mln koron straty w I kw. 2007 r. Na inwestycje Tele2 Polska wydało 2 mln koron (rok wcześniej 1 mln koron).

W całym 2007 roku przychody Tele2 wyniosły 972 mln koron, zysk operacyjny - 28 mln koron, a nakłady inwestycyjne - 11 mln koron.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tele2 traci klientów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!