Sieć sklepów Tesco zamierza przypuścić atak na brytyjski rynek komórkowy. W tym celu planuje między innymi znacząco zwiększyć liczbę swoich salonów telekomunikacyjnych. Tesco Mobile zamierza otwierać od 2 do 3 nowych punktów handlowych każdego tygodnia.
Nowe punkty sprzedaży znajdą się w sklepach będących własnością sieci. 200 z nich ulokowanych będzie w dużych supermarketach, natomiast pozostała 300 - w mniejszych sklepach działających pod nazwą Metro.
Tesco zamierza również powalczyć o nowych klientów z rynku kontraktowego. W tym celu, tylko w tym miesiącu, oferta dostępnych słuchawek przy podpisaniu umowy z operatorem została powiększona o 28 nowych modeli.
Dzięki zwiększeniu liczby punktów sprzedaży oraz polepszeniu ofert abonamentowych, Tesco ma nadzieję na zdobycie tylko w tym roku 333 tys. nowych klientów kontraktowych swoich usług mobilnych.