PARTNERZY PORTALU

TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów
  • Autor: The Wall Street Journal Polska
  • Dodano: 02-11-2007 11:24

Telekomunikacja oferuje telewizję w Internecie, ale nie ma specjalnych sukcesów. W ciągu roku pozyskała zaledwie 23 tys. klientów. Teraz operator zwiększy zasięg usługi i wesprze ją pot®żną kampanią reklamową.

Telekomunikacja Polska i Telefonia Dialog w listopadzie ruszają do ostrej walki o klientów na rynku telewizyjnym. Obie firmy, w sytuacji gdy kurczy się rynek telefonii stacjonarnej, zainwestowały w technologię umożliwiającą przesyłanie obrazu w technologii IPTV (internetowy protokół telewizyjny) i rzucają wyzwanie kablówkom - poinformował "The Wall Street Journal Polska".

TP SA oferuje tę usługę pod nazwą wideostrada już od ponad roku , ale na razie bez specjalnych sukcesów, bo pozyskała tylko 23 tys. klientów. Jednak jak zapowiada prezes spółki Maciej Witucki, dopiero telewizyjny biznes ma ruszyć na poważnie, bo usługa została udoskonalona i przyrost klientów ma być znaczący. Pierwszym sygnałem do ataku było niedawne zwiększenie technicznego zasięgu z 6 do 42 miast.

Jednak Telefonia Dialog, która ruszy ze swoją telewizją cyfrową w II połowie listopada, już zapowiada, że przebije pod każdym względem atrakcyjności ofertę TP SA. - Jesteśmy lepsi pod każdym względem. Mamy niższą cenę, ciekawszą i bogatszą ofertę telewizyjną, akcent będzie miał większą elastyczność w doborze usług i rozliczaniu się za nie - zapowiada Marta Pietranik, rzeczniczka Dialogu.

- Proponowana ramówka będzie wyborem kanałów o najwyższej oglądalności. Mamy podpisane lub finalizujemy umowy z większością nadawców i dystrybutorów - ujawnia Pietranik. Konkurencję z TP SA utrudni jednak to, że w pierwszym etapie wdrażania usługa oferowana będzie jedynie w ramach własnej sieci Dialogu, czyli głównie na Dolnym ŚLąśku oraz w regionach zielonogórskim, łódzkim, bielskim i elbląskim - wyjaśnia "WSJ Polska".

Natomiast TP SA kusić będzie promocją świąteczną, w ramach której każdemu klientowi zaproponuje dostęp do pakietu trzech programów: HBO, HBO 2 i HBO Comedy w prezencie na sześć miesięcy oraz czterech programów Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, i Canal+ Sport 2 gratis na trzy miesiące - wylicza dziennik.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!