TP SA ma około 500 tys. klientów usług TV

TP SA ma około 500 tys. klientów usług TV
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: ISB
  • Dodano: 15-10-2010 11:39

Telekomunikacja Polska (TP SA) ma około pół miliona klientów usług telewizyjnych, wynika z piątkowej wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Poinformował on, że po podpisaniu umowy o współpracy z TVN spółka podtrzymuje swój cel strategiczny, jakim jest pozyskanie miliona klientów tych usług.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

"Jesteśmy już w okolicy 500 tys. klientów usług TV i wierzę, że cel miliona klientów osiągniemy" - powiedział Witucki na konferencji prasowej. Zaznaczył, że część z tych klientów może być wspólna z platformą 'n', co znaczyłoby, że kupili podstawową ofertę telewizyjną TV rozszerzoną o ofertę 'n'. Tacy klienci będą podpisywać jedną umowę i otrzymywać jedną fakturę.

Liczba klientów usług telewizyjnych spółki w II kw. wzrosła o 89 proc. r/r do 453 tys.

TP SA miała 609 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2010 roku wobec 703 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 7860 mln zł wobec 8497 mln zł rok wcześniej.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TP SA ma około 500 tys. klientów usług TV

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!