PARTNERZY PORTALU

TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?

TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?

Ofiarą wielokrotnie karanego przez nią operatora, Telekomunikacji Polskiej, padła sama szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Anna Streżyńska - pisze "Parkiet". Nie wiedziała, że aby uzyskać większą szybkość połączenia internetowego po przedłużeniu umowy, powinna zmienić login i hasło dostępu.

- Nie poinformowano mnie, że po podpisaniu nowej umowy na neostradę, muszę jeszcze raz skonfigurować system - tłumaczy cytowana przez "Parkiet" Streżyńska.

Przyznała, że minęło wiele miesięcy, nim zorientowała się, dlaczego internet działa dużo wolniej, niż powinien. O tym, co powinna zrobić, aby to zmienić, dowiedziała się przypadkiem od znajomego.

- Byłam zdziwiona, bo nie widzę powodu, żeby po przedłużeniu umowy zmieniać tego typu parametry - zaznacza. Według niej, operator nie informuje klientów o konieczności wprowadzenia zmian.

- Klient, który przedłuża umowę na korzystanie z neostrady i jednocześnie zwiększa prędkość usługi, nie musi zmieniać nazwy użytkownika ani hasła - przekonuje Wojciech Jabłczyński, szef Biura Prasowego TP. Dodaje, że taka sytuacja ma miejsce tylko, kiedy klient korzystał wcześniej z niesprzedawanej już "neostrady" o prędkości 320 lub 640 kb/s.

- W takich przypadkach podpisywany jest aneks do umowy, a klient otrzymuje od TP nowy login i hasło - wyjaśnia. Jabłczyński zapewnił, że to wymóg ściśle techniczny i dotyczy niewielkiej grupy klientów. Ponadto, jak twierdzi, zawsze można skorzystać z pomocy technicznej, dzwoniąc na infolinię, a ze statystyk firmy wynika, że klienci nie mają trudności ze zmianą parametrów.

Obecnie trudno jest sprawdzić, jaka jest rzeczywista prędkość przesyłu danych. Przyznają to zarówno specjaliści z TP, jak i Streżyńska. Ci pierwsi nieoficjalnie mówią, że abonent, który zwiększył prędkość swojego łącza z 512 do 1024 kb/s, może nie zauważyć zmiany - oprócz zmiany w portfelu, wszak łącze nawet teoretycznie szybsze, jest droższe.

- Już drugi rok pracujemy nad stworzeniem systemu oceny jakości łącz - mówi Streżyńska. Przyznała, że problem dotyczy jej osobiście, bo po wprowadzeniu nowych parametrów jej łącze nadal nie jest tak szybkie, jak obiecuje oferta. - Jednak przynajmniej otrzymałam jakiś rozsądny ułamek obiecywanego przez TP 1 mb/s - zaznacza.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!