Komisja Europejska poinformowała, że po trwającym cztery miesiące śledztwie antymonopolowym postanowiła dać "zielone światło" dla przejęcia przez Google'a firmy Fitbit, specjalizującej się w produkcji urządzeń śledzących aktywność użytkowników, m.in. zegarków i opasek.
Google otrzymując ze strony unijnych prawodawców zgodę na przejęcie FitBit musiał zobowiązać się, że przez najbliższe 10 lat nie będzie wykorzystywał danych zdrowotnych, danych o aktywności sportowej oraz o lokalizacji użytkowników FitBit w celach reklamowych. Dane europejskich użytkowników sprzętu mają być gromadzone na odrębnych serwerach, tak żeby nie mieli do nich dostępu reklamodawcy. Koncern zobowiązał się też, że do platformy FitBit będą miały też dostęp podmioty trzecie oraz że nie będzie tłumił konkurencji np. ograniczając zgodność np. zegarków lub opasek śledzących aktywność innych marek niż FitBit z systemem Android.