PARTNERZY PORTALU

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/DC
  • Dodano: 20-10-2021 11:50

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska. Chodzi o dodatkowo płatne serwisy świadczone przez podmioty trzecie a rozliczane przez operatora przy wykorzystaniu usługi "Zamów z T-Mobile" - poinformował Urząd.

  • Do urzędu napływało od konsumentów wiele skarg na przypadkowe uruchomienie płatnych serwisów podczas przeglądania internetu,
  • Wątpliwości UOKiK budzi m.in. brak weryfikacji przez operatora, czy do zamówienia płatnych usług doszło za wyraźną i świadomą zgodą konsumenta - podał Urząd.
  • Postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów może zakończyć się nałożeniem kary finansowej do 10 proc. ubiegłorocznego obrotu.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska

  • Rubaruba 2021-10-20 13:10:33
    I bardzo dobrze, potwierdzam jako klient tmobile.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!