PARTNERZY PORTALU

UPC stawia na usługi cyfrowe

Plany rozwoju UPC. Przejęcia korzystniejsze niż walka z TP SA

W przyszłym roku UPC zakończy wart ponad 500 mln zł program rozbudowy własnej sieci kablowej. Zdaniem szefa spółki Simona Boyda to bardziej opłacalna inwestycja niż przejęcia konkurencyjnych sieci - pisze "Rzeczpospolita".

– Obecnie 80 proc. naszej sieci umożliwia świadczenie trzech usług telekomunikacyjnych. To przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów. Nominalne ceny naszych produktów spadają‚ ale przychody od pojedynczego abonenta rosną‚ ponieważ coraz częściej kupuje on dwie lub trzy usługi. Wzrost przychodów spółki w Polsce jest jednym z najwyższych uzyskiwanych przez UPC w Europie – mówi Simon Boyd‚ szef UPC Polska. Przychody spółki w 2007 r. wyniosły ok. 627 mln zł‚ czyli o 100 milionów więcej niż w 2006 r.

– Rynek ma potencjał‚ dlatego spodziewamy się równie szybkiego zwiększania przychodów w tym roku – mówi Boyd. Ich wzrost spowodowany jest zwiększającą się liczbą klientów usług internetowych (50 proc.) i telefonicznych (o 80 proc.) Liczba abonentów telewizji analogowej prawie już nie rośnie‚ ale UPC przekonuje ich do zakupu nowoczesnych usług cyfrowych. Operator wprowadził je do komercyjnej oferty w maju i nie chce się na razie chwalić liczbą abonentów - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Operator wierzy też w usługi świadczone w typowej sieci kablowej i dlatego nie walczy o klientów Telekomunikacji Polskiej (jak to robi Netia‚ Tele2‚ a zapowiada inny operator kablowy Multimedia). Według Simona Boyda prawdopodobnie bardziej efektywnie, niż konkurując z TP SA, będzie można wydać pieniądze na przejmowanie konkurentów.

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: UPC stawia na usługi cyfrowe

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!