ZUS wyda prawie 100 mln zł na poprawę jakości obsługi

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 19-02-2010 09:18

Koniec z budowlanką, stawiamy na jakość obsługi klientów - to, zdaniem "Pulsu Biznesu", plan Zbigniewa Derdziuka, prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS).

- Poza standardowymi remontami nie będziemy już inwestować w budynki. Chcemy usprawnić działanie ZUS — mówi "Pulsowi Biznesu" Derdziuk.

ZUS zapowiada spore ułatwienie dla klientów. Już niedługo przedsiębiorcy będą otrzymywali zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami od ręki. Mikroprzedsiębiorcy nie będą musieli wypełniać deklaracji, zrobi to za nich… pracownik ZUS. Ale wiąże się to z wydatkami.

Aby plan się udał, trzeba wymienić sprzęt — co trzeci z 45 tys. komputerów w ZUS jest sprzed 2001 r. Dlatego w tym roku zakład chce kupić 10 tys. komputerów, 13 tys. licencji na oprogramowanie i 3,4 tys. drukarek i skanerów. Planuje wydać 65 mln zł. Na zakup łączy telekomunikacyjnych chce wyłożyć 20 mln zł, a urządzeń WAN i LAN kolejne 10 mln zł rocznie. ZUS pracuje też nad systemami usług elektronicznych dla klientów, na które uzyskał 212 mln zł unijnej dotacji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ZUS wyda prawie 100 mln zł na poprawę jakości obsługi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!