PARTNERZY PORTALU

Sony i Microsoft z odmiennymi strategiami na targi E3 2020

Przygotowujące się do tegorocznych premier konsol firmy zaprezentowały odmienne strategie na targi E3 2020 Fot. Shutterstock.com

Przygotowujące się do tegorocznych premier konsol firmy zaprezentowały odmienne strategie na targi E3 2020. Sony po raz drugi z rzędu nie pojawi się na wydarzeniu. Microsoft zapewnił zaś, że będzie na nim obecny - podał we wtorek serwis GamesIndustry.biz.

"Po szczegółowej ocenie Sony Interactive Entertainment zdecydowało się nie uczestniczyć w E3 2020" - wskazała firma w oświadczeniu dla serwisu. "Nie czujemy, by przedstawiana dla E3 2020 wizja była odpowiednim miejscem dla tego, na czym skupiamy się w tym roku" - dodano.

Firma przygotowująca się do tegorocznej premiery konsoli PlayStation 5 poinformowała, że planuje obecność na "setkach" wydarzeń konsumenckich na świecie, dając fanom okazję do przetestowania przygotowywanych gier.

Targi E3 2020 odbędą się w dniach 9-11 czerwca 2020 r. w Los Angeles Convention Center.

GI wspomina, że japońska firma wykorzystała pierwszą edycję targów E3 w 1995 r. do przybliżenia szczegółów amerykańskiej premiery pierwszego PlayStation, a w 2013 r. z sukcesem zaprezentowała na targach design i ceny PlayStation 4. Przełożyło się to na przełamanie dominacji na rynku konsol Microsoftu. W 2019 r. Sony nie było jednak obecne na wydarzeniu.

We wtorek szef oddziału Xbox w firmie Microsoft Phil Spencer zapewnił na Twitterze, że planująca tegoroczną premierę konsoli Xbox Series X będzie obecna na targach w Los Angeles.

"Nasz zespół ciężko pracuje nad (prezentacją na) E3, nie możemy się doczekać by podzielić się naszymi planami na przyszłość ze wszystkimi, którzy kochają granie" - oznajmił.

"Nasza forma sztuki stale napędzana jest połączeniem kreatywności i rozwoju technologii. 2020 rok jest kluczowy dla zespołu Xbox" - dodał.

W ostatnich latach targi E3 były problematyczne dla organizatora Entertainment Software Association. Podczas gdy część z firm (EA czy Sony) chciała coraz szerszego otwarcia wydarzenia dla publiczności, inni producenci lobbowali za utrzymaniem zamkniętego charakteru targów branżowych. W ostatnich latach rozpoczęto sprzedaż biletów dla widzów i inne elementy przeznaczone dla konsumentów, z niewielkimi sukcesami - ocenił serwis.

GamesIndustry przypomniało, że zarówno Sony, jak i Microsoft planują wydanie PlayStation 5 oraz Xboksa Series X przed tegorocznym okresem świątecznym. Wcześniej obie firmy muszą, zdaniem serwisu, jeszcze przed E3 2020 przeprowadzić niezależne wydarzenia, na których ogłoszą szczegóły przygotowywanych sprzętów do gier.

Targi E3 w przeszłości były jednak kluczowym punktem przy wydawaniu kolejnych konsol, a na wydarzeniu prezentowane były m.in. gry dostępne jedynie na najnowsze sprzęty, które budowały zainteresowanie wokół urządzeń jeszcze przed ich premierą - wspomina serwis.

×
EEC Trends: poznaj megatrendy decydujące o przyszłości gospodarki, szansach rozwojowych i jakości życia. Osiem zróżnicowanych tematycznie i formalnie sesji, od dynamicznych debat poprzez indywidualne rozmowy na scenie po prezentacje dobrych praktyk i case studies. Już 25 lutego w Warszawie. Zarejestruj się!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sony i Microsoft z odmiennymi strategiami na targi E3 2020

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.249.64.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!