PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Transport kolejowy

  • Strefa premium

PKP Intercity ofiarą własnego sukcesu?

Autor: Piotr Stefaniak
08-08-2019 20:00 |  aktualizacja: 08-08-2019 19:30
PKP Intercity ofiarą własnego sukcesu?

Przewoźnik realizuje duży program inwestycji w tabor, ale potrzeby okresowo wyprzedzają efekty tych inwestycji

Fot. PKP IC

Rubrykę „Dostępność sprzedaży na pociągi krajowe” w zakładce „Komunikaty” na stronie internetowej PKP Intercity czyta się jak doniesienia z frontu walki. Co dzień przewoźnik informuje o wstrzymaniu sprzedaży biletów, bo wyłącza wagon ze uruchamianego składu, w tym przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością lub o braku wagonu bufetowego, albo wstrzymuje wręcz kursowanie całych pociągów. Są też informacje, że „Została odblokowana sprzedaż na daty odjazdów…”. Co się dzieje w tym uporządkowanym biznesie, który od kilku lat znów odnosi sukcesy?

  • Pod datą 7 sierpnia przewoźnik zamieszcza informację, że tego dnia „jest wstrzymana sprzedaż biletów na daty odjazdu” m.in. w dniach od 1 do 3 września łącznie 15 pociągów.
  • Sieć kolejowa obecnie jest na tyle przejezdna, że wszystkie pociągi zaplanowane i zgłoszone do rozkładu jazdy mogą kursować bez przeszkód – poinformował WNP.PL rzecznik prasowy PKP PLK.
  • W tej sytuacji PKP Intercity traci wiarygodność jako rzetelny przewoźnik, budowaną w ostatnich latach – stwierdza Jakub Majewski, prezes fundacji ProKolej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (10)

  • krakus 2019-08-08 22:53:44
    Polecam kolej na Ukrainie, w które organizacja przewyższa znacznie nasze lokalne podwórko. Swoją drogą, tam ilość biletów na pociąg ograniczona jest ilością miejsc siedzących - każdy kupuje miejscówkę. To porządek organizacyjny na peronach i w taborze. Natomiast finansowo to ewidentna strata dla przewoźnika - nie sprzedają biletów jak już miejsc braknie...
  • Anonim 2019-08-09 07:04:13
    Czyli to samo co tutaj . Żadna nowość . W PKP Intercity masz tak samo miejscówki dla tego informują o wstrzymaniu sprzedaży biletu na dany pociąg albo odblokowaniu . Trochę gówno-burza ten artykuł...
  • Hrc 2019-08-09 08:17:48
    Jak się nie ma lokomotyw i wagonów a chce się ludzi wozić tak jest. Pracownikom placi się symbolocznie, na pietruszkę nie starcza. Oszczedza się na taborze. Ach zresztą co tu gadać... Firma krzak
  • Zbigniew 2019-08-09 09:33:48
    W dniu 8.8.2029 jechałem pendolino z Gdyni do Gliwic. To że drogo to fakt ale jazda to żadna rewelacja a jeszcze przyjechał 25 min opóźniony
    • Jarek 2019-08-09 17:01:12
      25 minut To nic ! Ja do Kołobrzegu miałem 120 minut opóźnienia, a w drodze powrotnej.... Uwaga: 8 godzin! :(
  • Tomek 2019-08-09 10:25:27
    "popyt zaczyna nie nadążać za podażą i ofertą" - z artykułu wynika coś zupełnie odwrotnego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


21 597 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

304 382 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 216 ofert w bazie

397 692 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.