PARTNERZY PORTALU

Największy europejski kontrakt Solarisa

W Mediolanie kursuje już 150 autobusów Solarisa, w tym 25 elektrycznych mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 09-07-2019 15:10

Mediolański przewoźnik ATM Milano do końca 2030 r. chce zrezygnować z autobusów z silnikami diesla. Milowym krokiem było rozpisanie przetargu na dostawę do 250 autobusów elektrycznych. Łączna wartość umowy ramowej może wynieść ponad 192 mln euro. Rozpoczęcie dostaw pierwszej partii 40 autobusów ma się rozpocząć w czerwcu 2020 roku. Realizując to zamówienie Solaris w 2019 roku umacnia się w Europie jako lider pod względem pozyskanych zamówień na elektrobusy.

  • Umowa ramowa na dostawę łącznie do 250 autobusów elektrycznych dla ATM Milano, to jeden z największych przetargów wygranych do tej pory przez  Solarisa.
  • To jednocześnie największy kontrakt dotyczący pojazdów elektrycznych w Europie.
  • Mediolański przewoźnik ma ambicje do końca 2030 roku całkowicie zrezygnować z autobusów z konwencjonalnym napędem, a producent Urbino electric ma odegrać niemałą rolę w tej elektromobilnej rewolucji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Największy europejski kontrakt Solarisa

  • paws 2019-07-09 18:59:05
    tak się rozwija firmę na całym świecie, czyli daje się jej zarobić przede wszystkim na własnym terenie, tak robią Niemcy, Chińczycy, Amerykanie i teraz pokazali to Hiszpanie. Przejęli firmę w 100% i dali zarobić dając jej duże zlecenie. U nas miało się firmę typu Solaris, a dawało się zarobić Francuzom (Irisbus), Węgrom (Ikarus), Niemcom (mercedes/MAN), w tym czasie u nas padł Autosan, sprzedano Solaris, z Ursusem też nie wyszło. Jakas masakra! Polacy nie zrozumieją biznesu nigdy, wiecznie będziemy podwykonawcami.
    • Poldek 2019-07-10 02:44:50
      To Ty nie rozumiesz biznesu. W biznesie trzeba wygrywac jakoscia. Hiszpanie nie wsparli w zaden sposob Solarisa po przejeciu. Mediolan lezy we Wloszech! To wlasnie poprzez interwencjonizm wypacza sie rynek. Patrz Pesa. Wspierana przez rzad, a upada juz po raz drugi. Skoro nie musza sie martwic o zamowienia, to sie nie staraja. I tak beda pewnie jeszcze padac kilka razy. Zanim sie Pesy znow nie sprywatyzuje.
      • paws 2019-07-11 22:13:35
        tak, tak. W USA interweniował rząd przy GM i dzięki temu nadal produkują auta i ten moloch istnieje i daje zatrudnienie, rząd niemiecki tak samo pompował sos w przypadku OPLA, mimo, iż ten nie był już od dawna niemiecki i dzięki temu istnieje. Ale Polacy-ekonomiści, wiedzą lepiej, dlatego nic sami nie potrafią wyprodukować. Cieszymy się jacy to z nas nie są zaje*iści ekonomiści, ale co z tego skoro 1kg naszego exportu kosztuje 1,7 euro i dlatego nadal bedziemy biedakami. Nie daje się zarobić własnym firmom to się nie dziw, że przegrywają marketingiem z wielkimi markami jak siemens, pendolino, MAN czy mercedes. Nie porównuj budżetów PESY czy alstoma czy pendolino. Ogarnij sie gosciu
      • paws 2019-07-11 22:27:02
        jak czytam brednie, że "w biznesie trzeba wygrywać jakością" to mało nie pękne ze smiechu. To tylko świadczy, że to ty się nie znasz na biznesie. Czlowieku jakosc dawno umarła, dlatego polowa sprzetu psuje się po minięciu gwarancji, a ludzie i tak kupują ten sprzęt i tak jest ze wszystkim: sprzetem RTV/AGD, telefonami, laptopami, samochodami, dosłownie wszystkim. VW - niegdyś ostoja niezawodności, dzisiaj szrot jakich wiele. Dzisiaj wygrywa się MARKETINGIEM i niską ceną, świadcza o tym np śmieszne chinskie firmy jak xiaomi czy huawei, pamietam z 10 lat temu jak ludzie sie z nich smiali, a dzisiaj są obiektem pożądania mimo, że psuja sie na potęgę. A propos marek, które były jakosciowo dobre ale marketingowo slabe przez co dzisiaj ich nie ma lub ledwo zipią: SAAB, Volvo, Celma, Ursus (dawny) itp. Można pisać pół strony podobnych firm. Gdyby liczyła się jakość to nikt by nie kupował na aliexpress.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!