Dość z "mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

Dość z "mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • PTWP - PropertyNews.pl
    Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05-09-2013 11:51

Nastał bardzo dobry czas na wprowadzanie nowych sieci handlowych - uważa Krzysztof Bajołek, prezes firmy Brandbq, właściciel sieci Reporter i sklepu internetowego Answear.com. Dodaje, że polski rynek jest już nasycony podstawowymi, "mainstreamowymi" markami i produktami. Mały jest wybór, jeśli klient szuka "czegoś innego", niszowego lub po prostu lepszej jakości.

Dlaczego zdecydował się Pan reanimować upadłą w 2009 spółkę Reporter i jaki ma Pan plan przywrócenia popularności tej marki?

- Zdecydowałem się tym zająć, bo była we mnie potrzeba "spróbowania jeszcze raz". Miałem mnóstwo pomysłów, które chciałem przetestować, a cena za Reportera, oferowana przez syndyka, była odpowiednio niska. Wiedziałem, że zakup istniejącej marki, mimo że w opłakanym stanie, pozwalał na szybszą możliwość zmierzenia się z wyzwaniami i osiągnięcia "masy krytycznej" w postaci liczby sklepów i wartości przychodów, przy których biznes może być opłacalny.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dość z "mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.213.63.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!