PARTNERZY PORTALU

Real, tak Carrefour i Tesco, będzie pilnował cen

Metro Group potwierdza strategię na najbliższe lata. Priorytetem będzie wzrost sprzedaży like-for-like m.in. dzięki inwestycjom w ceny (utrzymywanie niskich marż), a także usprawnienie struktur administracyjnych oraz stabilna dywidenda w wysokości 1,35 euro na jedną akcję.

- Będziemy nadal znacząco inwestować w obszary, które przynoszą korzyści naszym klientom i pozwalają odróżnić nas od naszych konkurentów. Obejmować one będą atrakcyjniejszy asortyment, doradztwo dla klientów oraz inwestycje w ceny - powiedział Olaf Koch, prezes zarządu Metro AG.

Pomimo trudnej ogólnej sytuacji gospodarczej, Metro Group udało się utrzymać pozycję na rynku. Sprzedaż grupy spadała nieznacznie o 0,8 proc. do wysokości 66,7 mld euro. - 2011 nie był łatwym rokiem dla Metro Group - podkreślił Koch.

W zakończonym (31 marca) I kw. 2012 r. niemiecka Grupa Metro (Makro, Real, Media Markt, Saturn) uzyskała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,6 mld euro, co oznacza wzrost o 2,2 proc. W walutach lokalnych w sprzedaż wzrosła o 2,6 proc. r/r. Jednak Metro Group zanotowało 82 mln euro straty, wobec 3 mln euro straty rok wcześniej.  EBITDA wyniosła 9 mln euro na minusie. Więcej na ten temat
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Real, tak Carrefour i Tesco, będzie pilnował cen

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.12.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!