PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Volkswagen zmienia logo. Nie chce być "zbyt niemiecki"

Autor: wnp.pl (PS)
16-04-2018 21:27 |  aktualizacja: 16-04-2018 22:00
Volkswagen zmienia logo. Nie chce być "zbyt niemiecki"

Zmiana logo ma być kluczem do wzrostu wartości grupy dzięki samochodom elektrycznym

Fot. mat. pras.

Volkswagen AG planuje zmienić logo. W ten sposób przygotowuje się do ery samochodów z napędem elektrycznym, ale przy okazji próbuje wypolerować swój obraz nadszarpnięty skandalem związanym z emisją spalin przez diesle VW.

Nowe logo będzie publicznie pokazane w przyszłym roku, kiedy koncern przedstawi też "agresywne" plany rozwoju pojazdów eV, powiedział dziś (16 kwietnia) podczas konferencji prasowej w Berlinie Jochen Sengpiehl, dyrektor ds. marketingu.
Zmiana jest wymagana także dlatego, że choć sześć lat temu znaczkowi VW nadano nieco bardziej trójwymiarowy wygląd, to w istocie nieznacznie się on zmienił od czasu uruchomienia na nowo zakładów po II wojnie światowej.

Zobacz też: Volkswagen zapowiada inwestycje w Poznaniu

- Marka nie jest w dobrej kondycji w porównaniu do poprzednich lat - mówił Sengpiehl. Nie tylko z powodu dieselgate. Jest także emocjonalnie odbierana jako "zbyt niemiecka".

VW planuje promować nową markę z zastosowaniem mediów cyfrowych i społecznościowych. Będzie starał się przekonać sceptycznych konsumentów, by "przełączyli się na pojazdy z napędem akumulatorowym".

Zmiana logo ma być kluczem do wzrostu wartości grupy o 20 mld euro dzięki samochodom elektrycznym.

Zobacz też: Volkswagen szuka wzmocnienia w Azji, łączy siły z Hino Motors

Celem jest też sprawienie, by auta VW były bardziej przystępne i "mniej sztywne", jak  informuje Bloomberg. - Mają być pełne innowacji, aby uzasadnić ich wyższą cenę - wyjaśniał Sengpiehl, który powrócił do Volkswagena we wrześniu ub. r. po epizodzie w Hyundaiu.

Volkswagen podchodzi do realizacji planów kompleksowo. W najbliższych miesiącach będzie zapraszał do współpracy najlepsze agencje reklamowe i PR. Koncern planuje skoncentrować się w kampanii reklamowej na głównych centrach sprzedaży, licząc, że tam klienci szybciej zareagują na nowe oferty.

Grupę w przyszłość ma przenieść nowy CEO Herbert Diess, który w piątek objął to stanowisko i będzie nadzorować sprzedaż samochodów. Seria produkcji aut z napędem elektrycznym rozpocznie się od prezentacji nowego hatchbacka w 2020 r.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


31 966 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

582 764 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.